torsdag 13 mars 2008

Sverige

Nu är planen klar! Det blir Sverige imorgon :) Så här ser planen min ut den närmsta tiden:
Imorgon -Åka till Linköping
Lördag -Match i Motala, Party hos Lisa, Toan på Harrys :P
Söndag -Bakismat, Roadtrip tillbaka till Larvik ihop med Lisa
Måndag-Torsdag -Jobba hårt, ja eller i alla fall jobba på dagarna och sen soffhäng på kvällarna :)
Torsdag -Roadtrip till Linköping, återigen med Lisa
Fredag -Åka till Hjortkvarn och bli bortskämd några dagar, Mysa med Esse, Härja med släkten :D
Måndag eller någon gång -Tillbaka till Larvik

Idag har det inte hänt så fasligt mycket, jag har pantat flaskor och lämnat all reklam till pappersinsamlingen, det är helt galet mycket reklam som kommer! Visst är jag duktig? :P Lars var här en sväng och försökte fixa det trådlösa nätverket, det strular lite så jag får fortsätta surfa på grannens nät -men bättre grannens nät än inget nät :)

Nu blir det att packa toolbaggen och göra iordning lite inför Lisas besök :D Weehuu! Jag ska få besök! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

laaa llaaaaa... laaaa...

Vad vi ska sjunga nästa vecka :) Stackars Steinar :P