söndag 30 mars 2008

Obakis

På senare tiden har jag blivit så otroligt dålig dagen efter fest men i helgen har jag klarat mig oförtjänt bra faktiskt. Skönt! Idag har jag varit så där skönt bakisfumlig och "mystrött". Tycker faktiskt det är lite skönt att ligga i soffan och vara bakistrött (så länge man inte mår dåligt) och gosa ner sig med täcket och kuddarna. Tryna kudde... Mmm... Mamma ringde när jag låg och sov, minns inte riktigt vad vi pratade om, yrvaken :$ Hon förstod det dock och la på ganska snabbt :) Mammor är bra!

Jag har inte städat något idag... Jag är en dålig människa... men det gör inget, "det är okej" som Palle hade sagt :) Miss you! En annan jag saknar är Camillass. Pratade lite med henne idag och fick lite baklängtan :)

Ska jag försöka sammanfatta helgen då: I löv it fan! för att använda ett Lisa-citat. Tack Claes, Lisa och Joel för att ni kom! Ni är bäst! :) Så sköna människor som man verkligen bara kan vara med... Med andra ord: Nöjd :) Dock lite nyfiken... Lustigt att jag inte kallas Nicke, för jag är nog en av de mest nyfikna i världen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ass...det där med att du inte städat: Det är okej! =)

Ass sa...

Visste väl att jag kunde lita på dig Pullan ;)