måndag 31 mars 2008

Don't phunk with her heart

No no no no...

Nu är jag lite territerad (då är man förbi irriterad)! Ibland vill man inte ha rätt, som när man känner att man inte fullt kan lita på en person men ändå vill tro det bästa...

Säg inte en sak och gör en annan... Det funkar inte att svara ja OCH nej... Säg inte sånt du inte menar... Luras inte... (Inte ens imorgon, åh vad jag avskyr att bli lurad!!!)

Va ärlig, stå för vad du säger... då sover du nog bättre om natten... (Jag borde sova bättre än vad jag gör... :S )

P.S.
Ett skämt som är FÖR troligt är inte ett Aprilskämt -Typ: Jag åt leverpastej till frukost. April April, jag åt ost... :S
Ett skämt som man måste spendera lång tid att övertala någon för att den andra ska tro på är inte heller ett April skämt -Typ: Nej det tror jag inte på! Jo jag lovar! Nej! Jo jag lovar och svär! Nej... Jo absolut... Ja okej, jag tror dig väl då... April April... :S

Inga kommentarer: