fredag 7 mars 2008

Soffpotatis

En text till "solen är skön" (tror den heter så).
Soffan är skön, soffan är toppen, soffan är mjuk -skön för he-ela kroppen
Det är soffan som gör varje vardagkväll, soffan i Larvik är toppen för mig!

Haha, nepp, jag har inte så mycket för mig, märks det? :D Fast jag har det riktigt bra ändå. Dragit på mig mjukiskläderna och degar i soffan, gött värre! Har kollat på lite tv och käkat popcorn. Imorgon ska jag hitta på lite saker tror jag... Sköt ju upp turen i Bökeskogen härom dagen pga kyla (eventuellt lathet), hoppas på lite skönare väder imorgon. Sen tänkte jag tvinga Sammi att festa med mig på kvällen, blir nog inte så svårt :P

Jag var ute en tur med Timmy förut också, åkte bara fel, eller nja, onödigt långt kan vi kalla det, några gånger men lyckades hitta rätt i alla fall så jag kom hem :)

Inga kommentarer: