tisdag 18 mars 2008

Usel dag - Bra kväll

Uff, dagen på jobbet var mest bara skit faktiskt. Eller det är ganska skönt att inte vara så många på luncherna och kvällarna och så. Men att man sitter kvar kvällar är väl så där... Tur att sällskapet är trevlig. Idag skulle jag göra mina första tabeller... Usch, jag vill bara hålla mig till mina webgrejer! Ska väl se om jag får ordning på tabellerna imorgon... :S Fick i alla fall mycket hjälp vilket är snällt!

Kvällen blev dock mycket bättre! :D Först ser Färjestad till att vinna (dock ingen hit att följa via nätet, vill se matcherna ju!) och sen slår jag rekord i singstar (eller sing-a-long som vissa säger :P ), nytt rekord 9720 :D Jaja, för er som är riktigt duktiga är väl inte det så mycket men för en som fått kommentaren i kören "Du kanske kan sjunga lite tystare" så är det gött ;)

Har riktigt ont i halsen idag när jag sväljer... Vore väl typiskt om man blev sjuk till påskledigheten...

Inga kommentarer: