onsdag 26 mars 2008

Redo för besök

Väntar nu på att sista tvättmaskinen ska bli klar, okej, visst är det smidigt med tvättmaskin i lägenheten men varför tar den typ dubbelt så lång tid som "tvättstugemaskiner"? :S Så jäkla skoj är det inte att hålla på med tvätten så jag vill göra det dubbelt så länge... Aja, har i alla fall varit duktig och städat hela lägenheten. Har två "lösa" element i lägenheten som genererar mycket mer damm än vad Esse producerar katthår (och det säger ganska mycket). Seriöst så blir det damm överallt och jättesnabbt, bra för en med allergi...

Har bara att plocka undan disk och tvätt kvar imorgon sen är jag redo för besök, hmm, det innebär att jag kommer vara klar jättetidigt och sen bara gå och vänta och vänta och vänta... Ja, och som ni alla vet: Den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge! :S Ska i alla fall bli riktigt skoj med besök :D

Planer för helgen då:
Fredag -Jobb först och kanske blir det någon berusningsdryck redan på kontoret om vi har tur. Annars blir det partaj hos mig efter jobbet. Har bjudit alla på jobbet men jag skulle tro att "de som är familj" inte kommer. Får se om det blir utgång, är väl inte helt omöjligt... :)
Lördag -Vara bakis, åka till Jappis (eller vad det nu hette) kanske för lite bakismat. Någon film är väl ingen omöjlighet innan det är dags att ge sig på det igen :) Party nummer 2 (hmm, är det Lisas fest? :P ). Här är utgång lite mer trolig gissar jag. Stök på Rederiet kanske... Eller ska jag bli utkastad från strippklubben igen kanske (många gissningar nu)... :-O Favorit(?) i repris... :$
Söndag -Soffhängsmys i bakisformat innan jag blir lämnad ensam. Jisses, det kommer bli tomt... Aja, det tänker vi inte på nu! :)

Inga kommentarer: