söndag 30 mars 2008

Hoppsan Kerstin

Efter att ha städat upp efter fredagens orkan blev det igår hamburgare och Austin Powers-maraton. De filmerna är så sjukt bra!!! Jag var nog lite störig som satt och drog citat :$ som tur var så var Joel också "insatt" och drog minst lika många :)

Efter en välbehövd dusch (inte så mycket usch igår) var det dags att öppna pilsnerkassen igen, ja inte för att jag hade några öl då men ni vet ;) Fick mess från Jocke som körde igår så han var lugn... Haha, det känns tryggt att veta Jocke :P Lite seg start på festen men Sammi körde stenhårt och drog med oss andra :) Lisa stackarn hade feber men hon är ju inte som de andra "sjuklingarna" utan hon var med ändå :) Ibland vore det bra om man kunde välja sin sexualitet, då skulle jag och Lisa vara lesbiska och vara världens bästa par :)

Efter att ha blivit ut/nerkörda (hmm, hur jag nu kunde bli utkörd ur mitt egna hem) till stan så blev det åter igen Rederiet. Det är ju inget Harrys direkt men med rätt sällskap så gör det inget :) Var inte helt säker på hur jag skulle ta mig hem men Claes och Sammi var snälla och kom tillbaka från Becks (där de hade varit) och gjorde mig sällskap hem. Vilken uppförsbacke det är... Pust... Claes hävdar att jag hade ett stort flin på hemvägen, det lär ju inte ha haft med backen att göra i alla fall... :P

Nu ska det bli någon slags frukost... Gamla ostbågar någon? :P Ska nog bli en film också... Kanske somnar lite... mmm...

Inga kommentarer: