måndag 17 mars 2008

Full rulle

Efter min enormt stabila frukost var det i lördags dags för en tur till Motala (några mil extra hit eller dit spelar väl ingen roll ;) ) och b-lagsmatch. Kul att träffa folk i laget igen även om matchen inte var något julgranspynt. Matchens roligaste: Vid ett mål står domarna länge och dividerar med seketariatet. Vi blir lite undrande och funderar på vad det kan vara. Kan det vara någon som inte är uppskriven eller har fel nummer?! Linus säger då: "Är det något jag har har koll på så är det numren! Det kan inte vara det!" Några sekunder senare: Utvisning för att Lina hade fel nummer skrivet på sig... HAHA :D

Efter matchen blev det ett efterlängtat bad, så gött med badkar! :) Höll på att gå in i väggen, var riktigt sliten efter resan och matchen men lite tacos fick mig på banan igen. Redbullen flödade under melodifestivalen och jag lyckades bli stökig igen :D På Harrys var det idel "kändisar", riktigt skoj! Nästan alla som man vill ha där var där. Blev lite "sång" också: Dooo daaaa dooo daaa ;) Inte var dag direkt... Hoppas du är stolt Jocke! :)

Tämligen sliten för att inte säga skakis de lux igår och jag tyckte nog det var bäst att Lisa fick ta första körpasset mot Larvik. Ja för Lisa är med mig den här veckan: Very nice! som Borat hade sagt. Trots flera pauser kom vi fram till färjan alltför tidigt och det såg riktigt fånigt ut med bara Timmy i kön för att köra på. På färjan tänkte vi kolla på film och vi såg säkert flera sekunder innan vi båda låg och sov :P Framme vid halv två och kom väl inte i säng på en gång då heller så när klockan ringde imorse var det två riktigt trötta tjejer som snoozade... Gäsp, så seg... Att sen jobbet var slitigt idag med lite för mycket övertid (eller alla övertid är väl kanske för mycket :S ) gjorde ju inte saken bättre. Så nu när vi har ätit händer det inte mycket i Pulhuset. Det som händer sker i slowmotion... Blir nog snart en powernap innan man lägger sig för gott skulle jag tro :)

Inga kommentarer: