måndag 31 mars 2008

Lite sömn tack!

Så bra det gick att somna igår kväll då... Efter att ha legat och vridit och vänt och snurrat i två-tre timmar gav jag upp. Det hjälpte inte ens att spela smör som funkat så bra de andra kvällarna... (visst Lisa? ;) ) Somna kunde jag i alla fall inte! Hoppade i tofflorna och lufsade bort till soffan med täcke och kudde i släptåg. På med tv:n och lite menlösa serier, sms:ade lite med Lisa som inte heller brukar vara så bra på att sova. Då dröjde det inte alltför länge innan jag däckade. Det gav mig dock inte så många timmars sömn så när alarmen (ja jag satte faktiskt två idag, litade inte riktigt på mig själv) drog igång var jag så där mongolidtrött som bara Per kan vara :P Uff, men men, here I am. Först på jobb (av dp) som vanligt... Gäsp...

Lisa "ja jag har med mig allt" Eriksson har fortfarande kvar en hårddisk och örhängen (vad jag har sett). Detta efter att jag fick springa efter henne med tvål, schampoo och stövlar som hon höll på att glömma... Verkar onekligen som att hon har snott med sig min borste istället :S Så om jag ser ut som hej kom och hjälp mig i håret idag så är det inte mitt fel...

3 kommentarer:

Anna sa...

om du är där först så borde du ju kunna få gå hem först oxå :) att gå hem tidigt borde vara en mänsklig rättighet, men det borde iofs 7 dagars helgerna oxå vara.

Anonym sa...

Tihihihi. Jag är omöjlig :S

Ass sa...

Det är du verkligen :)