tisdag 11 mars 2008

Disk

Oj oj oj, idag har det hänt grejer på kvällen. Jorå, efter maten (ja faktiskt har jag ätit mat istället för mackor idag igen!) har jag både diskat och plockat ner tvätten! Piuh, nu måste jag vila mig, vill ju inte slita ut mig helt ;) Jobbigt när det händer så här mycket... :P

Hehe, ironin flödar. Jag har en sporttisdag, följer hockeyn på nätet och kollar fotboll på tv. Ser ju inte så lovande ut för FBK just nu, trots att jag hade min fina luvtröja till jobbet idag... Inter mot Liverpool på tv, inte ofta jag håller på Liverpool men det skulle nog inte störa mig alltför mycket om Claes Johan Fredrik Bergsvåg var lite extra glad imorgon. Ledsen Camillass ;)

Idag kom det upp i KFUMs forum att det är avslutningsfest på lördag ihop med herrarna. Det vill jag ju inte missa! Men jag kan ju inte åka hem både nu i helgen och i påsk... Eller kan jag det?! Nu i helgen är ändå AC i Brasilien och Sammi och Tobbe åker till Uddevalla. Ja och i påsk skulle jag vilja hemhem lite plus att det är FCs kval... Hmm, ska nog försöka övertala Lisa att följa med mig på söndag i sådana fall, hon kan ju jobba från Larvik istället :D Då skulle jag få lite högklassigt socialt umgänge ;P

Imorgon ska jag på min första träning med ett innebandylag i Tönsberg. Nervöst men spännande :) Får hoppas att inte kroppen protesterar alltför mycket :S Ja och framförallt hoppas att jag inte behöver jobba över :S Det är lite annorlunda att jobba enbart som DP. Ibland har man då ingenting att göra och sen kommer PL på: Det här bara måste ju bli klart idag, ja och då har man massor att göra istället och får jobba över... Man kan inte planera något själv överhuvudtaget, vet inte riktigt om jag gillar det... Fast jag gillar att sitta och programmera, försöka hitta lösningar och använda skallen lite. :)

Nu funderar du säkert på vad jag mer ska ta mig för imorgon, jag som är så otroligt aktiv nuförtiden... Jo imorgon ska jag vattna blommorna utöver träningen! ;)

Inga kommentarer: