torsdag 27 mars 2008

I väntans tider

Nej jag är inte med barn :) men jag väntar och väntar och väntar... ska de aldrig komma? Buuhuuu...

Under tiden jag väntat så har jag blåst upp Johanna (madrassen) och det var jobbigt vill jag lova... Otränad -otäckt! Har även fört över musik till min nya mobil, två gånger dessutom (jag måste tyckt det var otroligt skoj ;) ). Första gången la jag dom inte i en mapp och då kunde man inte välja alla på en gång (vad jag såg) så då flyttade jag dom till en mapp (trodde jag) och deletade... Men allt var inte flyttat... Så då var det bara att göra om och göra rätt! Nu är mobilen tankad med skön musik i alla fall :) Inte en enda plojlåt, det ni! :)

Fick ingen lön idag... Jobbet hade bytt bank och det funkade inte riktigt som det var tänkt... Tur att man lever efter mottot: PÄIP ;) Vore dock trevligt om lönen kom imorgon för det ligger en otäck hög med räkningar här... men host host... PÄIP! :S

Inga kommentarer: