söndag 9 mars 2008

Säsongens

I FC brukade det utses "årets" på avslutningsfesten vilket jag tyckte var riktigt roligt. Här kommer min motsvarighet för KFUM -Säsongens...

...kalv på grönbete -Anna H när hon fick spela ute en b-lagsmatch :)
...mest skadade -Nu trodde ni kanske att jag skulle ta titeln men det får bli Martinsson med alla sina olika krämpor, hoppas det bättrar sig!
...mest förflyttade -Jenka har spelat back, forward och center tror jag, tycker lite synd om henne faktiskt.
...kommentar -"Slå den så där lite snitsigt bakom ryggen" Lina E
...tjatigaste -Stackars Annica som fick skriva två inlägg varannan vecka om att hon skulle vara i Stockholm
...motivationstapp -SP, hoppas verkligen motivationen kommer tillbaka, finns potential i den tjejen
...forwardrookies -Mia och Erika var jobbiga, ettriga och jävliga, ja precis så där som man avskyr när motståndarn är
...skitigaste -Martina, hur springer du egentligen? :P
...herrlagsfångare -Sofia fångade backen med de randiga kalsongerna
...partybrud -Anna P, sa visserligen nej till en fest så det var nära att det inte blev någon titel ;)
...snackare -Petra styr och ställer från backen på match och snackar nog mest på övningarna. Ja och då menar jag inte att hon snackar skit! :)
...radarpar -Sandra och Emma, håller ihop nästintill varje match
...hypokondriker -Palle "Jag hade nog feber i någon timme men nu är jag frisk igen"
...övergång -Helena och Jossas (helt rätta) flytt till FC
...slitvarg -Pang, sliter som få
...peppare -Griph, så jäkla skön, ser alltid sakerna positivt!
...bortfall -Lotta, Ulrika och Stenman, vars tog ni vägen?
...födelsedagspresentsgivare (ja det är ett ord) -Wiman, sista matchen, sista chansen, då kom den! :)
...fans -Anna B, Olivia och Lisa, jag blir så taggad när ni hejar :)
Jag då... ja jag blir nog säsongens lårskadade eller säsongens jobboholic :S

Ska väl inte glömma tränarna. Tar några roliga kommentarer:

Linus -"Ett led här och ett led på den andra mittlinjen" Hmm, finns det fler än en?
Koist -"Emma du har nummer 21!!!" Ehh, jo jag tror hon vet det... :P
Jonas -"Så står vi inte på tå, upp på tårna!" Bra taktik!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag skulle vilja se den där ib-planen Linus pratar om... :-)