lördag 29 mars 2008

Party hard

Igår var det dags för jobbfest och vad ska man säga... Det var ingen besvikelse i jobbmått :D Fler än vad jag trodde dök upp och det slutade med att jag fick köra ut folk framåt småtimmarna. Vad hände då denna underbara festkväll i Larvik?

Det spelades tennis i grannens garage
Någons hår brann
Någon delade ut både bit och sugmärken till allt och alla och sög på tår innan han dessutom rökte inomhus
Det kördes lite snöslunga på natten
Det hånglades
Många kärleksförklaringar
Krossat glas (men inget kalas utan kras)
Någon lyckades blöta ner BÅDA sina byxor totalt så han fick istället gå i Lisas pyjamasbyxor med rosa stjärnor på... Manligt...
På grund av detta fick vi tvätta mitt i natten
Mina högtalare fick bekänna färg och ja, jag har bas så det räcker ;)
Mycket skönsång(eller?)
Vi blev fler än väntat som sov kvar
Det rullades in folk i min matta
"Hög på mig"
Snöänglar var ju givet
Inte alltid lätt att ligga kvar i sängen när det finns en glipa på 15 cm till väggen
Massage utdelades
Det däckades lite varstans
ALLA glas användes, hur många var vi egentligen?

Har lite bilder men de håller jag lite på... Nu är det bara att ladda kroppen med skräpmat så vi orkar ge oss på en ny fest ikväll :D

Party hard!!! :D

P.S. Jag vann över Lisa i singstar och har ett nytt rekord på 9760 :)

Inga kommentarer: