onsdag 19 mars 2008

Little Sweden

Riktigt mycket på jobbet nu, halverad (ja eller lite mer än halverad faktiskt) styrka på grund av påsken (det är nämligen så att norrmännen ser påsken som helig och kan absolut inte jobba då :S ) men massvis att göra. Ärligt talat så sliter det rejält MEN vi har jäkligt skoj vi som är där och alla ställer upp och hjälper varandra. Det gillar jag! Har feber idag och har varit lite off pga det. Inte ofta jag trycker i mig piller...
På kvällen tog vi och sågs utanför jobbet, första "Little Sweden"-träffen för mig :) Det var Lisa, Sammi, Vegard (han har dispens), Tobbe och jag. Käkade tacos, slökollade tv och kollade Svulloklipp på youtube. Soft och skön kväll. Mindre kul att ta tag i disken dock.

Imorgon blir det förhoppningsvis bara halvdag och sen Sverige. :D Färjan vi hade tänkt ta är dock fullbokad så vi får åka runt, får hoppas att vi inte åker vilse :) Mycket dunk ska det bli i Timmy i alla fall! Om jag orkar åker jag till Hjortkvarn direkt imorgon. Det är ju bara 7 mil extra och vad gör det till de andra 53 milen?! :) Ska bli så skönt att softa hemhemma med släkten, ja och sen mysa med Esse också! Längtar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag diskade ju morgondisken i alla fall :P

Theo sa...

Du får ha en riktigt trevlig påsk!