torsdag 27 mars 2008

Jeansshorts

Har just kollat på ett program som heter charterfeber. Det följer några olika grupper norrmän som åker på charter. Vi kan väl lätt säga att ganska många fördomar (och då menar jag inte mot norrmän utan mer mot turister, gamla, unga, bimbos, fulla med mera) slår in... En som är med spenderade natten dansandes med bar överkropp och bara jeansshorts... Urk! Det borde verkligen vara förbjudet att ha jeansshorts! Det är så brutalt fult... Man får endast bära detta plagg om man är en slimmad tjej med tight ass och då får inte jeansen vara av hög modell och inte ha långa ben. Det är enda gången det kan vara snyggt... Jeansshorts går bort i min värld... Av flera anledningar då :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

i pricip står jag bakom, MEN, ett par sköna baggy jeansshorts kan faktiskt vara ok. Då menar jag jeans som är sydda för ändamålet, INTE är avslitna och fransiga ála 80/90-tal

Anonym sa...

Det är ok med sånna :)

Krister "Holman" Holmér sa...

hej jag har en blogg som heter som din... Länak???

David sa...

Som stolt ägare till ett par mycket snygga och bekväma jeansshorts känner jag mig manad att protestera...