tisdag 25 mars 2008

Brandlarm och mer snö

Låg och tog "en liten powernap" när larmet började tjuta, blev ganska förvånad eftersom jag inte har larmet på, speciellt inte när jag faktiskt är hemma... Lite senare hörde jag Steinar nere från källaren som undrade om brandlarmet fungerade. Jo det kunde jag ju bara hålla med om och skällde lite på honom för hjärtattacken han gett mig. :) Han skulle alltså bara visa hur det lät...

Fortsätter komma snö, svårt att säga hur mycket som har kommit men det är nog ändå en halvmeter här ute i trädgården och där tror jag inte att det har blåst in extra.

Idag unnar jag mig att inte göra något, jag blir nästan lite uttråkad... Tur att jag hade med en serietidning :) Imorgon ska jag vara duktig istället, städa och tvätta... Åh så skoj det ska bli... Men man måste ju göra fint inför storfrämmandet i helgen :) Lisa, Claes och Joel kommer på besök. Weee!!! :D Då blir det party in i kaklet som vanligt!

Idag var jag på jobbet strax efter sju men jag har inga planer på att vara där tidigt imorgon! Har inte så mycket på förmiddagen heller så det ska bli gött med sovmorgon, bara att hoppas att "hostgudarna" är med mig... Snälla... låt mig va...

Dagens låttips är solklar: Alex C. feat. Y-Ass - The Sweetest Ass In The World
På engelska
På tyska
:D

Inga kommentarer: