måndag 10 mars 2008

Tvätt

Första tvättningen idag, soft med tvättmaskin i lägenheten faktiskt och slippa ge sig ut till tvättstugan. Mindre soft är det att inte ha torktumlare. :S Hänga underkläder är ju bara sååå tråkigt! Inte så att man vill ha underkläderna hänga framme heller om man får besök (fast det är ju ingen större risk :P ). Tyckte först att den gick fasligt tyst så jag gick in i badrummet för att kolla läget. Den var ju inte igång! Jag drog några svordomar i huvudet om elektronik. Tyckte inte att jag borde kunnat göra så mycket fel när det enda man skulle göra var att ställa in grader och trycka på start... Men jodå, tydligen så behöver den vatten också :P Denna gången kom jag dock på mitt misstag själv :) Aja, alltid lär man sig något!

Undrar om jag ska ta tag i den lilla disken jag har (en tallrik, två bestik, en smörkniv och två glas) men vad ska jag då roa mig med imorgon? :P

Snart (allt är relativt) dags för kval för FC -hoppas hoppas! Kanske att jag kan se sista kvalmatchen i påsk...

2 kommentarer:

Anonym sa...

En tvättmaskin som behöver vatten? Så dumma konstruktioner finns väl ändå bara in Norge?

Ass sa...

Jag är ju inte så van vid att behöva sätta på vattnet själv då... :S