måndag 3 mars 2008

Flytthelg

Som ni kanske förstått så blev det lite stökigt i lördags, det var ju verkligen inte meningen. Men men, det är sånt som händer... Lisa och jag stuffade/trillade runt på Harrys. Ska försöka lägga upp några av de nya toabilderna ;) Schlagergolvet där uppe var smockfullt så man behövde inte ta några egna danssteg, det var mest bara att bli puttad runt av de övriga, ja och försökte man ta ett steg så var det ändå någon som stod på ens fot. Usch sen var det en "turk" (ursäkta mig) som gick omkring med händerna som en t-rex och "råkade" ta tjejerna på brösten. Idiot...

Notering: Aldrig mer vin! Gaaah, så illa jag mådde i söndags... Att packa bilen var ingen höjdare! Tossefull Timmy (sådan herre sådan bil?!) blev det i alla fall, tyvärr så täckte jag för alla högtalarna i bilen så ljudet på resan var väl sådär :S

Söndag då, ja då hade jag ju lovat på fyllan att vara med och spela b-lagsmatchen på morgonen. Dumt val! Fast ett roligt val :) Jag fick spela med juniorerna, måste vara för att jag själv ser så ung ut skulle jag tro :P Vinst utan problem i alla fall och 1+1 lyckades jag få till trots mitt flåsande och att jag spelade i ett par gamla skor totalt utan studs.

Blev lite tidsbrist efter detta så det var bara hem, ta sitt sista bad innan flytten (gaaaaah, hur ska jag klara mig utan badkar???) och sen snabbt iväg och handla lite mat. Hann tyvärr inte med att träffa David. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt! Hoppas att du kan förlåta mig!

Tog mig till Strömstad på 4 och 40, kanske lite väl snabbt, men va fäen ;) Kamerorna hann nog inte fånga mig. Gungig båttur igen, urk :S Men jag sov större delen av resan -behövligt efter bara 4 timmar på natten. Var ju bara tvungen att gå upp och se vassaloppsstarten ;)
Ikväll ska jag ta tag i allt i lägenheten och ta bilder så att ni kan få se hur jag har det. Tror det blir riktigt bra :) Hade! -Som de invisas med att säga här hela tiden.

Inga kommentarer: