torsdag 6 mars 2008

Kväll

Då var dagens taskar avklarade. Jag och Lisa var lite allmänt röriga idag så jag vet inte om allt blev rätt, haha :D Annars på jobbet känns det lite tråkigt. Det är typ ingen musik och inga som pratar, bara jobba jobba jobba... I Linköping klarade vi av alla tre, saknar det ganska mycket faktiskt. Luncherna, ja vad ska man säga... Soffhäng med varm mat och tv-tittande under en timme eller trängsel på hårda stolar med torra mackor och kanske en kvarts paus. Vad skulle du välja? Lite hemlängtan alltså, men det kanske går över när man kommer in i rutinerna. Hoppas...

Nudå: Ligger i soffan och funderar på fall jag ska göra något, men motivationen är i botten. Ska nog få nätverket fixat idag och förhoppningsvis även datorn. Kanske ska ta en powernap... Motivationen brukar ju komma efter sådana :P

1 kommentar:

Anonym sa...

Bööööööööööööööl säger jag....

Jag hatar det...

Ska väl stänga ner och gå hem från jobbet nu kanske...

Men eftersom det varit så rörigt idag som du vet så kanske man borde gå igenom allt en gång till :P

(Kolla vad fyndig jag är med mitt namn :)