torsdag 27 mars 2008

Dusch=usch

Buuhuu... Det är så synd om mig! För det första förlorade mina Karlstapöjker igår... Alltså efter den här säsongen så är väl en semifinal "bra" men jag kan inte beskriva (fast jag ska försöka) den avsky jag har mot LHC och främst deras puckade (ahaha :D) fans (innan du blir sur på mig så generaliserar jag nu). Till att börja med att se Mårtenssons hånflin i tv nu på morgonen... Så, ja... jag finner inte ord... Det vore så rätt med en näsbränna där! Sen blir jag så lack när folk pikar som egentligen håller på andra lag men nu när deras lag åkt ut håller på LHC. Du har ETT lag och du står och faller med ditt lag, OK? Sen har vi dom som egentligen inte håller på något lag men för att de bor i Linköping och det verkar poppis att prata hockey, då är de värsta fansen... De vet ju ingenting och borde inte få uttala sig! Som grädde på moset har vi LHCs klack och deras ramsor... Hmm, hur ska jag beskriva det? Klubben=bönder... och då inte bönder så som där jag kommer ifrån... Tror många förstår vad jag menar... Bitter? Som fan!!! (ursäkta mitt språk) Nu ber jag till gudarna om vändning... Det har ju hänt förr... Allt kan hända i hockey...

P.S. Kommentarer om hockeyn från riktiga fans som inte är bönder så som Camillass, G och Jonas -Det är helt OK! Det tål jag :) Det är en annan sak!

Sen till nästa I-landsproblem: Jag saknar mitt badkar!!! För det första så är en dusch trång och det blir så instängt. För det andra, att kliva ur en dusch är som att kliva in i en igloo. Brr... Sen, att raka benen i en dusch, man behöver ju bara akrobat och kunna vika sig dubbelt. Huvet upp och ner och jag blir yr i huvet... Tur att jag har slö hårväxt så jag inte behöver göra det för ofta. Sen så har man att välja mellan att tvåla in sig under rinnande vatten (för man kommer ju inte undan någonstans i en liten dusch) eller stänga av vattnet emellan och frysa asset av sig.... Nej, dusch=usch och bad= so baaaad (och det är positivt alltså för den som inte förstår ;) )

Vilken solstråle jag är idag! (Jesper: NOT ;) ) Hehe, nejdå, jag är faktiskt på bra humör egentligen, idag kommer det folk... Jag är som Tobbe när han ska till Sverige. Bara väller ur mig ord! :D

1 kommentar:

Jenny sa...

Bara för att du uttryckligen skrev att det är ok att jag kommenterar borde du få ett riktigt rejält bondeinlägg här, men jag kan ju försöka visa mig lite mer förfinad än så...

Det där om folk som pikar nu och håller på andra lag kan jag stötta till fullo, för håller de inte på HV eller Timrå så har deras lag redan åkt ut, och då ska de hålla käften.

Jag var inte på plats igår så jag vet inte vad klacken skrek, men ibland tycker jag att de också kan hålla käften. Fast frågan är om de är värre än andras klackar?

Angående Mårtenssons flin: Om jag kunde göra som han skulle jag också flina... =)

(Och du, det är Cluben, inte Klubben.)