lördag 22 mars 2008

Div 1 nästa

Var och kollade på FC Linköping mot Köping idag. Det var andra kvalmatchen och FC låg under med två mål efter första mötet. Det var oliiiiidligt spännande som en viss Harrysson hade sagt! Slutade med sudden och jag hade hög puls och studsade och skrek. Det var som att det var mitt lag som spelade (ja och lite så är det väl kanske ändå)... Ett lite lustigt mål av min exkombo fällde avgörandet då den studsade på lite folk in. Jag blev så glad och rörd och alltihop, jag till och med fällde en tår. Så galet, men när jag såg de andra så glada och gråtandes blev jag också så lycklig :) Stort grattis FC :D

Extra kul att se Jenny tillbaka i FCmålet efter att inte ha spelat på hela säsongen, så stabilt, så tryggt så... Ja, bra :) Gammal är bäst :)

Inga kommentarer: