fredag 31 oktober 2008

Tacos

Min helgplan är: Äta tacos... Eller taaaaco som de säger här, med långt a :S De är tossiga norrmänen. Men så säger de Cöntry och Liverpuuul också :P

Men fin plan va?! :D Måste ju köpa lika mycket till 1 person som om man skulle göra till flera så det bli 3 dagar i rad nu :)

6 mjuka bröd (finns inte 2-pack direkt...)
400 gram köttfärs (försök att hitta mindre förpackningar...)
1 påse kryddor
1 gurka
3 bananer (här är ju enda jag skulle kunna köpa rätt mängd av) Jonas -Glöm inte bananen! :D
1 majskornsburk (åh vad jag älskar majs)
1 guaccaburk (man vill ju inte att den ska stå och bli dålig ;) )
1 ostförpackning (inte heller några småpåsar)
2 stora läsk (det är bara 1 liter om dagen... :) )

Ja ni ser själva... Tur att jag gillar tacos och inte tröttnar tredje dagen :)

Mycket intressant inlägg nu känner jag :D Ska väl försöka läsa ut en bok i helgen också och det blir nog en hel del tv-spel. Mitt mål är att innan nyår ha klarat mario galaxy... Får se hur det går... I "värsta fall" får det följa med på "jullovet" :)

Skönt att jag inte låter nördig...
Vad ska du göra i helgen?
-Äta, läsa en bok och spela tv-spel...
Boooooooring... :)

Hört något om bredbandet då? -Nej
Bilförsäkringen? -Nej
Vann jag på vinlotteriet? -Nej

Surt...

3 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Fan va gott :)

Anonym sa...

Bananas are for monkeys. Drink gainomax instead...

Ass sa...

Jag kan ju inte ha gainomax på tocosen?!? Det är ju som att ha jordgubbssylt på brunost och jag är ingen jäkla norrman ;)