torsdag 30 oktober 2008

Dåligt med folk

Alla utlovade nykomlingar till träningen igår svek... Det blev bara jag, de två rookisarna från sist och målvakten (som då inte ides byta om). Inte mycket till träning med andra ord utan vi körde lite teori och regler för rookisarna och gick igenom passningar.

Man kan väl lätt säga att det varken är särskilt underhållande eller utvecklande för min del...

Vi ska troligen inte ha kvar vår tränare längre för det som han kan lära ut kan lika gärna jag lära ut... :S Men jag suger ju på att lära ut... Jag vill inte :( Jag vill ha en tränare...

Blev dock tillfrågad om jag ville vara med och träna med herrarna :) Ska fundera på saken, det är ju en bit att köra. Kanske höra med Larviks herrar först så man slipper åka så långt...

Annars står det rätt still i mitt liv:
Jag har inte fixat något med skadan på bilen
Bredbandet händer det inget med, de ska ringa...
Ingen som städar hemma
Inte tränar jag som jag tänkt heller
Jag har dessutom slut på must... :( Ska tvinga Tobbe att köpa det i helgen :P

1 kommentar:

Lisa Eriksson sa...

Lixom julmust!! Slurp asså!!!