lördag 1 november 2008

Kortkavalkad någon?

Spenderade gårdagskvällen och morgonen till kortsortering och insättning i mina nyinförskaffade pärmar. Rensade bort en hel del dåliga bilder och dubletter också så nu har jag en fin kortsamling. Nu vill jag verkligen visa någon den! Men vem vill se massa bilder om mig och mitt liv?! :S Alla kanske inte tycker att det är lika kul att se mig och Jesper på trehjuling, Linus och Anton som påskkärringar eller varför inte en uppsminkad Jocke med tantperuk och blommig morgonrock?! Okej, den sista vill nog alla se :D Du är för läcker Jocke! :)

Nej men ärligt... Det vore ju trevligt att ha någon att visa sånt för... "Här är mitt liv" liksom...

Nu undrar jag bara hur mamma kunde gå med på att låta mig ha de där stora rosa glasögonen... För att inte tala om kläderna... Herregud... Men men, som tur var så är alla lika "fint" klädda :) Men någon kanske kunde informerat mig om att inte ha kjolmidjan uppe vid armhålorna?! :S

Många barnbilder var det... Jag börjar bli sugen på att skaffa barn :-O Shit, jag börjar bli gammal...

Massor med bilder på mig och Miriam och även en hel del på Lotta. Känns konstigt att ha så lite kontakt... Borde väl ta tag i det... Varför skjuter man alltid upp saker?

En sak jag inte sköt upp idag var min inhandling av en kvast och en snöskyffel! Kände mig huslig vid inhandlandet faktiskt! Inte var dag man köper snöskyffel.

Har motivation till att pyssla mer hemma idag så det är väl bara att bege sig hemåt och fortsätta... En som troligen inte kommer pyssla så mycket idag är fröken Eriksson... Hon ringde inatt och så vitt jag vet så kanske hon fortfarande ligger i duschen ;)

3 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Hahaha - har faktiskt promenerat i en timma nu! Inte illa :D

Anonym sa...

Du menar det fanns en tid innan du var digital och hade papperskort??

Ass sa...

Andreas -Ett tag dubblade jag faktiskt och fick bilderna både i handen och på nätet :)