söndag 12 oktober 2008

Ynklig

Buuhuu, jag är sjuuuuuuuk! Så synd om mig!!! Du kanske tänker att: Jaja, men du har ju i alla fall fått Internet: Men inte då! Jag har åkt till jobbet... Patetiskt va? Ja lite... Men inte mitt fel att PL säljer in saker som ska jobbas med på helgen... Grr... Det är ju inte de som behöver jobba liksom... Grr...

Svettattacker inatt, halsont, täppt -men bara på ena sidan -Så jag är kanske bara halvsjuk ;)

Dock har jag lyckats övertala Ballon (jag behövde inte ens övertala, bara fråga en gång väldigt entusiastiskt) att gästblogga -så kanske min blogg blir rolig igen och inte bara ynkliga inlägg om hur synd det är om mig :P

Idag hoppas jag innerligt att de ska fixa min diskmaskin... Jag vill inte diska mer... Suck... (ynk ynk)

Nästa vecka ska jag försöka laga mat säkert... hmmm... ett rimligt mål.... 3 gånger! :) Hoppas det går vägen... Jag kan inte leva på mackor och godis hela livet :S Fast det är ju gott... Ehm, ja inte jobbets ostmackor då, men leverpastejsmackor (svensk leverpastej då)... Mmm...

Undrar om jag ska försöka träna... hmmm... ett rimligt mål här också då... 1 gång nästa vecka! Hehe, jag tränade ju igår och blev sjuk efter det så jag tror inte det är bra att träna för ofta :P Eller så fick min kropp en chock att den helt plötsligt skulle behöva röra på sig efter att ha vilat ända sen semestern... :D Kan vara så...

Jag har höga mål nästa vecka med andra ord... :P

Inga kommentarer: