måndag 20 oktober 2008

Ringer snart...

Lisa ringde mig igår, det första hon sa var: Vänta lite! Så hörde jag henne trycka lite på mobilen... Sen sa hon: Jag ringer dig snart! Okej sa jag och tyckte det var ett lite konstigt samtal... 16 timmar senare har hon ännu inte ringt... Hmm... Men hon ringer nog snart!

Igår var jag riktigt norsk! På tur i skogen med varm choklad! Det var mysigt faktiskt, sparka lite löv och sånt också :) Sen ville ryggen vila så det blev först soffhäng hos Tobbe med tillhörande film och sen ännu mer soffa med lite glass. "Upp upp upp" tänker du nu "Du hade ju börjat ditt nya liv (igen) förra veckan -Vad hände med det?!?" Men faktiskt var jag riktigt duktig. Åt lagad mat VARJE dag! :-O Det är stort! "Onyttigt" utöver mat var bara 2 rader choklad och lite glass på hela veckan! Kanske inte låter som lite för alla... men då har ni inte vetat om mina tidigare matvanor :P

Har ju varit sjuk i veckan så det var tur att jag bara sa 1 träning förra veckan för det var allt jag klarade av med min promenad igår. Denna vecka ska jag försöka hinna med 2! Ska ju bort i helgen så kan inte ha för höga krav på mig... :)

Hade en så sjuk dröm inatt (igen). Lisa var med barn och skulle göra abort (jag såg en serie igår där en tjej var i den sitsen), jag var med barn men skulle inte göra abort. Lisas abort misslyckades (ehh, hur går det till) och jag använde nässpray och fick missfall pga den... Ehh... Hmm... Ja tolka den ni! ;)

Förövrigt längtar jag massor till helgen!!! Hmm, kanske ska fråga Lisa om jag kan få sova hos henne... Jag bara räknar med att det går bra... :) Resten av folket: Är det fest på lördagen eller? :$ Det var ju så länge sen...

1 kommentar:

Lisa Eriksson sa...

Ja.. Sorry...

Satt och väntade på H i bilen.. gick inte att ringa han så jag hade väntat i 18 min. Så hörde jag att det ringde och då var jag tvungen att svara för jag ville inte sitta där och vänta i 20 minuter till...

Du fattar nu va??

Sen kunde jag inte ringa när jag körde för jag var trött och körningen behövde min koncentration och så hade jag solen i ögonen...

stackars mig...