lördag 11 oktober 2008

Innebandyhelg


Jag längtar efter en innebandyhelg... So bad att jag faktiskt nu sitter på jobbet (en lördag) och kollar upp vilka helger det är många hemmamatcher... Kolla vilket fint schema jag har gjort! :D Har markerat "bra" helger som jag mycket möjligen kommer att bege mig till Sverige på.
Har dock inte tagit hänsyn till bortamatcher så eventuellt får jag väl gå själv och kolla på matcherna då eftersom de andra är borta och spelar, men men, jag får mig en ordentlig innebandydos och det är det som är tanken :)
X -står för en lite extra rolig match att se (för er som undrade)...
Div 1 herr-matcher verkar det bli dåligt med dock för de spelar på fredags- eller söndagskvällar=restid för mig. Lite tråkigt, men kanske jag kan jobba från Linköping någon fredag så jag kan se dom också.
Nu ska jag hem för lite soffhäng och tacos :) Inget kan väl muntra upp som tacos?!? :D

Inga kommentarer: