onsdag 1 oktober 2008

Husor

Igår efter jobbet kom jag hem till en nystädad lägenhet, maten stod på bordet och disken dansade efter vi hade ätit bort och blev diskad och inställd i skåpen. Inte illa :D Två husor skulle man alltid ha! Lisa får det inte lätt som besökare efter mamma och Dessan inte! :P

Annars en fasligt lugn kväll med Uno (självklart med mig som vinnare), fruktsallad och godsaker, ja och så kaffe då :P De ville lägga sig tidigt så jag låg redan innan disneychannel hade slutat sända! :-O Men men, jag är ju utvilad i alla fall så jag var på jobbet fasligt tidigt idag tycker jag.

Vi har alltför mycket att göra på jobbet idag så det är väl bara att köra igång...

Suger att inte ha Internet hemma på tal om något annat (för att inte börja jobba än)... Suck, stön och blö!

Förövrigt är jag rätt oggy idag men det orkar jag inte skriva om för det är sådana små skitsaker :S

1 kommentar:

Lisa Eriksson sa...

Men om det nu är så att allt är diskat tills jag kommer så behöver vi ju inte diska på hela tiden jag är där :) Det blir lagom att du diskar på söndag igen efter att jag åkt hem :)