torsdag 2 oktober 2008

Besök igen

Idag kommer Lisa! Weehuu!!! Jag var så glad över det imorse att jag faktiskt dansade lite! :-O Eller man kanske mest kan likna det vid glädjehopp :) Obs! Det var musik på tv:n så jag var inte helt knäpp! Ser fram emot lite soffhäng idag och kanske lite taco och film imorgon?! Fest på lördag och sen en slapparsöndag. Sweet! Jag längtar!!! Synd bara att det ska ta så lång tid tills hon är här!

Kom fram till idag att jag nog måste köpa en handdammsugare. Kattsanden tar över badrummet annars :S Uff... Har dock fixat duschdraperi nu och det var skönt att duscha utan att behöva se sig själv i spegeln och börja fundera på bantningskurer :S

Bytte äntligen skiva i bilen imorse så nu hör man att jag kommer igen :) Dunk dunk dunk! :) Vad är mening med att ha en stereo om den inte hörs?!? :P

Har drömt så mycket lustigt inatt :S Bland annat drömde jag att jag träffade Theo och att han var sur för att jag inte hört av mig på länge... Mitt dåliga samvete som spelar in där... Måste bli bättre på att höra av mig till folk! Men jag är så slö... Uff igen...

Igår när jag kom hem la jag mig i soffan för att läsa så hoppade Esse upp och la sig på bröstet och kurrade nästan direkt. Det har han inte gjort när jag varit hemma hos mamma när han varit där! Kändes skönt att allt var som vanligt direkt, så han måste nog känna sig som hemma :)

På tal om bantningskurer så läste jag en så rolig serie igår. Pärlor för svin:
Ruta 1: Grisen skriver dagbok: Idag ska jag börja på på gym, jag ska gå ner 25 kg!
Ruta 2: Råttan kommer och säger: Din idiot! Viktminskning funkar ju bara om du har realistiska mål!
Ruta 3: Grisen skriver om: Idag ska jag köra förbi gymmet på väg till McDonalds
Man kan tro att det är taget ur mitt liv :D

Inga kommentarer: