tisdag 21 oktober 2008

Me to!

Jag har....

(x) Mascara över 100 kr
(x) En plattång
( ) En locktång
(x) Designparfym
( ) Foundation över 200 kr
( ) Ögonfransböjare
(x) Olika borttagningsmedel
( ) Speciell hårbalsam i en sprayflaska
( ) Läppglans över 100 kr
( ) Hårinpackning
( ) Bodybutter
(x) Bodylotion
(x) Parfym över 300 kr

Summa = 6

Jag...

( ) Använder locktång/plattång varje dag
( ) Använder fondation varje dag
( ) Använder mascara varje dag
( ) Använder kajal varje dag
( ) Avänder läppglans varje dag
( ) Använder bodybutter varje dag
( ) Använder bodylotion varje dag
( ) Använder ansiktsrengöring varje dag
( ) Använder hårinpackning varje dag
(x) Använder hårspray varje dag
( ) Tränar på Gym
( ) Klipper dig varannan/varje månad

Summa = 1 -Vem orkar på helgen?

Jag har...

(x) Tonat håret
(x) Färgat håret
( ) Hårförlängning
( ) Piercat dig
( ) Tatuerat dig
(x) Tagit hål i öronen

Summa = 3

Totalt: 10

0-10 den naturliga naturligaste tjejen
10-15 konstgjord behandlad blomma
15-20 Kanariefågel i nordisk miljö.
20- 25 Du är en fryst jordgubbe.
25-30 Barbiedocka. Bara plast

Fin skala... 10, 15, 20 och 25 får man visst välja själv var man vill räknas sig till :P

Jag? Jag väljer att vara naturliga naturligaste tjejen ;)

Inga kommentarer: