onsdag 8 oktober 2008

Duktig värre

Jag är helt chockad av mig själv igår! Hör här bara:

Kom äntligen iväg och köpte mig både en antennsfördelare och en handdammsugare. Grymt snygg faktiskt! Om den inte är bra kan jag ha den som prydnad ;)
Tvättade
Diskade
Städade
Pantade
Handlade
Ringde skattekontoret för ett bevis på att svenskjag är norskjag
Kollade upp lite jobbgrejer med lön och sånt

Helt galet flitig tycker jag!

Förluster: Min ena mascara. Lisa är starkt misstänkt...
Vinster: EN strumpa och en medicinburk. Lisa är redan dömd för dom...

Idag då: Jag ska fortsätta på mitt duktiga spår. Du vet den där "viktiga papper-högen" blir bara större och större... Dags att arkivera. Vet även att det finns flera som ska skickas tillbaka. Så mycket mer att dona med än vad jag trodde. Till exempel: "Det här måste du skicka tillbaka om du vill kunna rösta i svenskaval"-pappret. Suck vad sånt är tråkigt... och så behöver jag torka golvet i badrummet. Det är slitsamt att ha innekatt!

1 kommentar:

Lisa Eriksson sa...

Fan vad jag är hopplös på att glömma och sno med mig saker...