tisdag 7 oktober 2008

Fullt upp?

Så duktig jag var igår... Ehh... Inte alls :D Men men, plockade undan lite kläder från golvet och packade ihop panten... Ville ju inte slita ut mig! ;) Sen skrev jag faktiskt en att-göra-lista också. Efter det var jag så matt att jag fick ligga i soffan resten av kvällen :P

Saknar msn... Eller kanske inte just msn som program utan att prata med folket. Hade glömt stänga av msn på jobbet igår och hade fått massa mess. Jag vill ju prata med folk!!! Buuuhuuu!!! Ge mig Internet hemma nu!!! Har i alla fall mailat bredbandsleverantören nu... Hur lång tid kan det ta?!?

Annars då: Bitsk, besviken, förbannad, irriterad! Jag får bita mig i tungan för att hålla käften. Vill bara skrika!

Idag ska jag försöka komma på hur jag kan intyga att svenska-jag är norska-jag... :S Pust...

Inga kommentarer: