torsdag 9 oktober 2008

Snark

Nu har jag varit på jobbet i över 12 timmar... Hade ju faktiskt lunch nästan en kvart, annars ingen rast alls... Woopiiidoo vilken härlig dag! :S Huvudet är så tungt...

Lovade att ta mig an ett projekt till imorgon lunch "Det är inte så långt, rätt lätt, vi vill göra det bra för att sälja in oss hos den här kunden, kan inte inte du ta det?!?" Smickerfallande som jag är så sa jag ja...

Bara det att:
1 Det är på holländska
2 Det är två projekt
3 Det är på den högsta svårighetsgraden

När jag kommenterar detta så går jag bara ett: "Du har till lunch på dig" :-O Tack för den... Så här sitter jag...

Aja... Fick ju tankarna på lite villovägar i alla fall!

Nej nu måste jag faktiskt hem till Esse! Eventuellt har jag fått en ny ingång idag också, det vore ju nice! :)

Inga kommentarer: