måndag 27 oktober 2008

Svärmorsdröm

Jag har kommit fram till att jag måste vara en svärmorsdröm, eller en kompisföräldersdröm kanske man snarare kan kalla det :) Blev inbjuden i helgen till både Lisas pappa och Palles föräldrar. Nu kunde jag tyvärr inte komma på besök :( men mycket glad att bli bjuden! :)
Hmm, eller också tycker de inte att jag är så trevlig utan bara att de gör vad som helst för att få sina barn på besök "Du kan till och med få ta med Astrid" :D Men nej, det vill jag ju inte tro på :P

Har haft en riktigt bra helg! Innebandy, Lisa och Fest... Det enda jag skulle vilja ta bort är bakiskänslan, söndagsångesten och tröttheten när jag körde... Sista timmen innan Strömstad var riktigt jobbig. Fick stanna en extra gång för att försöka hitta fokus, usch, inte skoj!
Varför ligger inte Larvik lite närmare Linköping? Det hade varit nice...

Blåste rejält i går på färjan (det var den lilla dessutom). Men jag lyckades somna och stensov nästintill hela resan. Vaknade bara till några gånger när det lät som att lastbilarna välte nere på bildäck :S

Börjar tröttna på mina skivor i bilen nu så igår blev det radio. Hörde för första gången Sonja Aldens låt Du får inte. Den var riktigt fin tycker jag... Norges bidrag från eurovision är också riktigt bra tycker jag! Lite blödig i mitt musikval just nu...

Ville inte ta mig upp imorse... Suck så trött alltså... Men men, bara att jobba på nu så man får komma hem någon gång :)

1 kommentar:

Lisa Eriksson sa...

Mmm, Sonya.. Ska lyssna nu..