onsdag 22 oktober 2008

Barnslig

Jag är visst barnslig för att jag önskade mig julklappar... "Ja men skit i det då!" -Hade jag lust att skrika... "Jag behöver inga födelsedagspresenter alls..." Men istället flummade jag bort det... Nu vill jag inte vara med på julafton om de nu tycker att jag är så fånig...

Palle ringde igår :) Wee!!! Vi ska ses i helgen på herrmatchen och ryktet går att Camillass är i stan också, kanske kan hinna med att träffa den godingen också :)

Huvudet är totalt okoncentrerat idag så jag har fått skrivkramp i skallen, måste nog börja jobba istället :S

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Ok som vi sa.. Julklappar har ganska lite med ålder att göra... Visst när man är liten så tycker man ju det är skitskoj att få saker men när man är gammal tycker man det istället är roligt för då vet man att någon tänker på en och man känner sig omtyckt. Vad är det för fel med att få någon att känna sig omtyckt? Ska man inte ta till vara på dom tillfällena..

Har de inte sett Karl Bertil Jonssons julafton? Inte är det barn han åker och ger julklappar...

Anonym sa...

weee!! JAG ringde igår! Det var verkligen på tiden!!! =) CYA rövboll!