fredag 10 oktober 2008

Dubbelsnark

Tokdäckade i soffan igår kväll... Troligen redan vid 21... Vaknade sen upp vid 2-tiden totalt borta och var säker på att jag försovit mig till jobbet! Uff, ingen skön känsla när man vet att man har massor att göra. Men men, det blev att pallra sig till sängen och sova lite till istället. Många snoozar blev det imorse... Men men, nu är jag här igen på jobbet... Woopidoo!!! Kan nog inte beskriva hur mycket jag längtar till att få ta helg...

Någon ingång hade jag då inte fått igår... Buuhuu... Men jag tror att de varit inne och kikat lite för dörren var stängd till toaletten och inte har väl jag stängt den? Stackars Esse kunde inte gå på toa på hela dagen :S Kan inte tänka mig att jag har stängt den...

Tänkte på en sak igår: Ex och cigg är lite lika på något sätt. Man vet att dom inte är bra för en men ändå så bara måste man ha dom på fest...

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Klockren jämförelse Ass

Jonas sa...

Tycker ni verkligen det...?