torsdag 16 oktober 2008

Glömsk

Ja, min teori om att jag börjar bli glömsk stämmer fortfarande. Glömde bort att blogga imorse som jag hade tänkt... Minns inte ens vad jag skulle skriva om... Hmm...

Får bli en liten dagboksrapport istället:

Efter jobbet igår åkte jag hem och fortsatte spela Mario Galaxy. Tobbe ringde och hörde om jag inte skulle komma och kolla på Norges fotbollsmatch kl 19, Sammi skulle komma kl 20. Jag tackade ja men låtsades höra att matchen började 20 så jag kunde spela lite längre: "Bara en stjärna till" men blev masad på att matchen faktiskt började 19... Så jag åkte iväg och lämnade mitt Wii ensamt. Stackarn... :P

En förlust för Norge blev det = Mycket roligare då vi var tre svenskar och en norska som kollade :) Ikväll är det dock Sverige-Norge i handboll (damer)... Ska nog inte se den med några norrmän om vi säger så...

Kom hem och hade ingen lust att göra något direkt så jag la mig faktiskt innan 22! :-O Galet... Var ju inte trött egentligen... Sov utan att vakna under natten tills soptömmarna kom vid 7 imorse så jag känner mig faktiskt utvilad. Kanske har det även något att göra med att jag faktiskt ätit vettigt hela veckan. Ja helt galet, jag har redan uppfyllt mitt mål med att laga mat 3 gånger.

Undrar vad det var för genialt jag skulle skriva om egentligen... Hmm, kanske kommer senare... :)

Inga kommentarer: