söndag 26 oktober 2008

Robin Hood

Så lustig fest igår... :D Men men... Jag kan inte samanfatta den bättre än att bara länka till denna underbara sånt som präglade vår kväll. Tävlade nämligen i "gissa filmen/serien" genom att lyssna på låtar på youtube :D Jag tog mig aldrig ut men det gjorde mig inget var ändå inte så sugen på det... :S Klockan blev sent... Tur att man har en extra timme nu :) Kanske var jag lite dum igår... Men men... :S Lisa vill inte vakna... Booooring...

Åh vad jag ser fram emot att åka hem idag... Jippie!!! Men men, har i alla fall saker att sa fram emot: Bredbandet ikopplat och det betyder msnkvällar, OTH-avsnitt och kommunikation underlättning. Köpt mig lite fotopärmar så jag ska dona med det också. Nu kom jag inte på mer just nu men men... Jag är hungrig... Varför vill inte Lisa vakna?! :S Klockan är ju över 8... :S

Inga kommentarer: