onsdag 29 oktober 2008

Taxi

I natt kom första snön :D Inte alla som var lika glada som jag för det dock... Fick samtal imorse: "Ehh, kan du komma och hämta mig? Jag har sommardäck..." Så det blev en extra tur på morgonen och plocka upp folk. En hel del bilar i diken och som slirade runt. Jag slirade lite trots vinterdäck. Nu snöar det på ännu mer så jag får väl se hur det går att ta sig hem idag. Jag ska ju även åka till Tönsberg på träning idag så jag får hoppas det går hyffsat att köra. Verkar faktiskt bli en hel del på träningen idag :) Match nästa helg så det vore ju skönt om vi slapp lämna wo för att vi är för få. :S

Igår fick jag en extra dos innebandy när jag var och kikade på Larvik-Tönsberg herrar. Kände igen en hel del i Larviks lag från sommerbandyn och sen spelade mina tränare i Tönsberg. Nivån... Ja... Hmm... Korpen skulle jag nog säga... En del bättre, en del sämre... Skulle nog inte ha några större promlem att hinna med på träningen gällande teknik och så... Skulle vara konditionen som ju är i botten då...

Slött på jobbet idag... Tråkigt... :S

Fick svar angående bredbandet och det verkar vara felkopplat eller något... :S Suck... Jag orkar inte med sånt! Det ska bara funka...

Nej upp med humöret nu, det är ju träning ikväll :)

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Du har inte sagt att du var taxi idag..Berättar inte du allt för mig??

Vilka fick du hämta? :)

Ass sa...

Jag ber om ursäkt :) Jag fick hämta AC och Vegards vinterdäck :) De andra lyckades ta sig hit på cykel eller sommardäck :S