tisdag 28 oktober 2008

Hönan eller ägget?

I går försökte jag mig på att fixa bredbandet, dock utan större framgång. Faktiskt utan någon framgång alls... :( Detta är mitt problem:

Jag kan se en trådlös uppkoppling som jag kan komma in på med limited connection -alltså inte komma in på Internet men jag blir ansluten till nätverket.
Det betyder att jag inte kan gå in på hemsidan jag måste in på för att aktivera bredbandet från min dator.
Kollar deras guide (som det stod att man skulle göra) på hur det ska vara inställt för att komma åt Internet -Alla de inställningarna stämmer tills jag kommer till hur jag ska koppla upp mig: "Använd de uppgifter du fyllde i aktiveringen"... Hur ska jag kunna göra det när jag inte kan aktivera???
Försöker gå in på en annan dator för att aktivera det men den datorn kan inte se mitt nätverk så det är kört... Jippie...

Jag verkligen hatar sånt här!!!

Inga kommentarer: