fredag 3 oktober 2008

Lisa+Esse

Det tog inte många minuter innan Esse låg under sängen och vägrade komma fram efter att Lisa kommit. Kan inte förstå vad hon kan ha gjort som är så hemskt! Kanske kommer han fram närmare söndag eller något om vi har tur...

Annars var gårdagen en riktig skitdag. Massor på jobbet fortfarande och det är inte mindre idag. Pust! Sen kom jag hem för att märka att min favoritkanal på TVn försvunnit :( Ingen mera Simpson eller Futurama när man kommer hem alltså :S På toppen av det hade jag fått ett brev om att min legitimation när jag hämtade ut mitt bankkort inte var helt okej. De kunde inte se kopplingen mellan mitt svenska personnummer till mitt norska... Men jag har ju inget papper på det! Suck! Så nu måste jag väl försöka skaffa mig ett norskt id-kort. Hur nu det ska gå, för de vet ju inte heller att jag verkligen är jag... SUCK de lux! Men men, det tar jag väl tag i på måndag. Fattar inte probemet. Det är ju mitt konto, pengarna jag sätter in är mina, jag använder mina pengar på bankkortet, det är ingen kredit på heller... Vad är problemet???

Annars då: Lite irriterad över prioriteringar och missförstånd... Men men... Vad är väl en bal på slottet?!

Aja, nu är det dags för jobb och sen har visst svenskbesökarna fått för oss att vi ska köra en dubbel med fest idag också. Okejdå, om ni tjatar ;) Vad vore ett besök i Larvik utan att besöka Rederiet -som Lisa sa :P

Inga kommentarer: