tisdag 21 oktober 2008

Onsdag blir Fredag

De ringde förut och sa att jag inte kunde få mitt bredband på onsdag utan får vänta till fredag... Blöö... Jag vill inte vänta! Jag är världssämst på att vänta! Så frågade de: Är det okej? -Vad ska jag svara? Nej!? Kan de göra det på onsdag då?! Nej... Hmpf... Jaja...

Dagen blev inte så hemsk som jag hade trott så nu ska jag faktiskt redan få gå hem :) Nice! Ska åka och kolla på lite fotopärmar, dags att sortera korten som står och samlar damm i garderoben... Det ska bli riktigt skoj :)

På tal om kort har jag varit fasligt dålig på att ta bilder på sista tiden... Blir skärpning i helgen! Lovar! Ska dokumentera hela min resa :)

3 kommentarer:

Michelle sa...

Mwohahahhaha! jag är en suuuuuper bra bloggare:D eller inte men ändå:P

holmudd sa...

om du vill lära dig konsten i att ta mycket bilder, så säg bara till!! ;-)

Ass sa...

Om du vill lära dig konsten att inte lägga upp ALLA bilder så säg till! Har även några tips på bilder som inte har med bilar att göra! :P