fredag 10 oktober 2008

Derby

Finns det inget sätt att teleportera sig till Linköping?! Inte långt kvar till matchstart nu: Linköping IBK (mina gamla klubbar (ja faktiskt plural på den)) -Bergs IK (mitt hatlag över alla andra lag
Jag vill se!!! Grr... Hoppas jag får en SMS-rapport sen hur det gått (HINT HINT)

Jaja, jag har i alla fall tillslut fått ta helg men sitter kvar på jobbet för att surfa lite. Börjar bli frustrerande att inte ha Internet hemma... Riktigt frustrerande!!! Vad ska jag nu göra hela helgen?! :S Ingen msn... Hmm... Jag har i alla fall kvällen planerad: Soffa, Godis, Glass, Läsk -För det är jag värd! So bad! Hmm, ja i alla fall om jag får säga det själv då :P

Dåligt med planer alltså... Så har du något förslag (även skamliga mottages ;) ) så shoot så får vi se :P

Premiär på Fritt vilt 2 i helgen (en norsk film), kanske man skulle ta och se den... Fast, jag var ju livrädd efter ettan så jag kanske ska vänta och hyra den och se den en ljus sommardag istället så känns den inte så hemsk... :S

Inga kommentarer: