torsdag 5 juni 2008

Vilse

Åh så dåligt jag har sovit inatt! :( Tror att jag har vaknat ca 264 gånger faktiskt... (och nu överdriver jag bara lite) Drömt så jobbigt och så fort jag har somnat om har mardrömmen fortsatt där jag var när jag vaknade. :S Kommer inte ihåg riktigt allt men det har varit ett evigt letande i drömmarna. Jag tappade bland annat bort Spike i skogen (Spike är min systers hund) och om man lyckas tappa bort den björnen då är det illa... Jag letade och letade och irrade omkring, tillslut visste jag inte var jag var.
Har även drömt att jag varit på en färja och tappat bort mina kamrater.... Sprang runt och letade i lite halv panik för vi skulle snart av och jag visste inte var utgången var. Kanske inte ska åka färja i helgen ändå :S
Vad betyder det när man drömmer att man letar efter något eller kommer vilse?

"Fredag" idag då... Hmm, tänkt på vad jag ska göra i helgen... Jag skulle hemskt gärna åka till Linköping, eller nej... Jag skulle hemskt gärna VARA i Linköping. Låter supermysigt med bad med Sofia och Anna P och kalas hos Lisas familj med efterföljande redbullfest (behöver dock någon som köper ut åt oss för vi har ju åkt på köpstopp igen)! Men jag har noll sug på hemresan på söndag :S Lisa erbjuder sig att följa med halvvägs och sen åka tåg eller buss hem, och visst, det skulle göra resan betydligt roligare, men det gör inte resan kortare... Hmm, ska klura på det under dagen... Är ju flera timmar kvar tills jag behöver bestämma mig :P

Inga kommentarer: