onsdag 25 juni 2008

Bokat

Sån ja! Då har Lisa bokat och jag får besök av mina två hotta vänner i helgen :) Har ju faktiskt aldrig träffat Theo live, vilket känns helt sjukt... Har ändå varit "Internet/SMS-vänner" i typ två år men så fort det har varit läge (då vi varit i samma stad) så har det skitit sig. Ska i alla fall bli grymt skoj! :D Planen: Äta gott och festa hårt!

Annars så går mitt liv just nu mest ut på att tänka och klura. Borde väl egentligen bestämma mig angående hösten senast måndag om jag ska säga upp min lägenhet i Linkan... Ska ta tag i det och ställa alla frågor jag vill ha svar från på jobbet imorgon i alla fall... Men det lär väl ta ett tag och några påminnelser innan man får svar... Hmpf... Fast jag tror ju att allt löser sig då... Men men... Skönt att veta lite saker i förväg!
Möte med min "närmaste" boss på fredag också, undrar om jag har skött mig på jobbet... :-O

Ska lägga mig i fosterställning nu och tycka synd om mig själv över att jag har förmånen att ha två bra hösterbjudanden... ;) Ska även passa på att tycka synd om mig för att jag saknar massa folk... och Esse... Idag känner jag mig lite ensam... Men men, det var ju bättre att sakna än att ha så... Jag har det väl bra då...

Inga kommentarer: