söndag 22 juni 2008

Åååh åå ooh åååh håå ooooooh hå!!!

Jag vet knappt vad jag ska säga... Det här känns så sjukt... Vi vann turneringen :D Men jag ska väl ta det från början, ja eller i alla fall från där jag avslutade sist...

Powernap och att komma till matchen precis innan start var ingen optimal uppladdning, där kom första förlusten. Jonas var så surt så han ville åka hem (nu är han nog glad att vi stannade ;) ). Blev sen två vinster till och en ytterligare förlust. Richard kom i storform och gjorde under turneringen 4 mål... som målvakt :D Han kan kasta ;) Synd att det inte var något pris för bästa målvakt i turneringen! Powershower efter det och sen hem för att sminka över alla solränder vi dragit på oss under dagen. Blev några "vita" solglasögon under dagen nämligen :) Powerdrinking och färdkost på vandringen ner till byn.

Gick förbi ett hus med två småguttar i trädgården som ropade efter oss: "Är ni svenskar?" -Ja det är vi. "Ni är galna!!!" Hmm...

Tacobuffé och liveband på hotellet nere på stan och där startade vi den riktiga allsången. Kidnappade även den tjur som stod som prydnad vid maten... Han såg törstig ut tyckte vi ;) Tror att livebandet nog gillade oss, men övriga gästerna och personalen... Skulle inte tro det... Det blev i alla fall mycket Åååh åå ooh åååh håå ooooooh hå!!! -Den blev snabbt vår låt och det var till tonerna till den som vi firade segern i finalen sen. Oj, nu gick det för fort igen...

Stök på Calles och rederiet... Ja, det var väl same old... Mycket dans denna gång och mycket White Stripes. Hittade nya vänner som sen Åååååhade oss genom dagens matcher. Tack för stödet!

I kvartsfinalen fick jag äntligen till det och gjorde två mål :D Jag gillar att göra mål ;) Vi höll sen hela vägen, grymt! Det känns så sjukt om man ser på vilka motståndare vi hade på pappret. Två lag från norska elitserien (de åkte visserligen ut denna säsongen) samt ett lag från norska landslaget (eventuellt "bara" breddläger)... Så kommer vi... Ett mixlag, med bland annat Håkan som aldrig har spelat licenserad, damer från div 2, div 4 spelare i Sverige... och vinner... Haha... Ja herregud, jag säger bara: Åååh åå ooh åååh håå ooooooh hå!!!

Nu har jag en fin pokal här hemma, en vinnartröja och mycket viktigt -ytterligare en cupseger som gör att Foppa halkar efter :P

Nu sitter jag i min brutalstökiga lägenhet och har det tomt... Att gå från åtta personer på mina "120 kvadrat" till en, ja det blir tomt :S Men vi vann ju gratis lagavgift till nästa år, så om ett år kommer de igen ;) Hehe, fast Lisa kommer ju redan på torsdag :D Då ihop med ett annat gäng dock, kul med besök! Mer sånt! Troligen kommer lillastorebror helgen efter också! Slitigt, men utruligt ruligt :)

Nej, jag kanske skulle duscha... Eller i alla fall ta av mig värmebyxorna :) Luktar inte så gott och kliar satan... Bilder kommer senare, ja fast inte på värmebyxorna då ;) Men lite bilder har det blivit i alla fall...

Åååh åå ooh åååh håå ooooooh hå!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gött mos! Jag visste att ni skulle ta hem hela skiten! Jag ät stolt över mina vänner! =)
OCH ni verkar ju ha haft det rätt kul också, trots att inte jag var med...;)

Anonym sa...

Satan så skoj! ett stort grattis från mig!!

Ass sa...

Tackar! Grymt nöjd med helgen :D Nästa gång kanske vi kan ställa upp med två lag ;) Men då kanske jag måste skaffa mig större lägenhet :P