söndag 1 juni 2008

Veckan som gått

Parlamentetinspirerad tänkte jag ta en "veckan som gått". Klarade jag mitt "nya liv" och målen jag hade? Har jag skött mig?

Träningen:
Det blev inte riktigt på de dagar som det var tänkt och det blev mer promenad/klättring än fys mot vad som var tänkt. Men jag har ändå skött mig tycker jag! :)

Maten:
Visste väl att det var det här som skulle bli det svåra. Har bara lagat mat en gång den här veckan... MEN det är ju inte mitt fel (det är det ju aldrig ;) ) att mamma skickat med 14 pannkakor och att folk bjuder mig på mat? :) Faktiskt ätit mat alla dagar den här veckan, det är bättre än annars...

Skött mig:
Säga en sak, göra en annan... Det är min melodi just nu... Men men...

Nästa vecka har jag ungefär samma mål, det blir ut i skogen, fys och sen blir det väl att köpa sig ett hopprep och köra passet jag fått i mailet från FC KFUM. Kort vecka denna veckan, ledig på fredagen. Så egentligen borde jag väl passa på att åka någonstans. Eller ska jag kanske hitta några fler smultronställen häromkring? Åhh, alla dessa beslut och val... Suck... ;)

EM i fotboll drar igång också... Det blir skoj :D Mer sport åt folket! :)

2 kommentarer:

David sa...

Vad brukar du äta dom dagar du inte äter mat i normala fall då? :P

Ass sa...

Ingenting, eller godis :$