tisdag 3 juni 2008

En ny vän

Måste börja med att beklaga mig åh det grövsta... Arbetar med en dansk som är så förbenat trög!!! Jag orkar inte! Han är en levande frågelåda och möter allt med en fråga. Åh han tjatar och tjatar... Sen fattar han inte något heller... Trögo... (För det är väl inte jag som förklarar dåligt? :-O ) Så ställer han sådana korkade frågor, gärna om sånt som han inte har med att göra också... Mats fick ta över förklarandet av en sak och efter några djupa suckar från även honom så är projektet i alla fall igång nu.
Aja... En dag kvar... Sen är han ledig torsdag och jag fredag så då slipper jag honom! :D Kan jag inte få ha Lisa som projektledare på alla projekt? :)

Lisa var förövrigt riktigt söt idag. Hon frågade om omröstningen om var jag ska vara i höst kommer vara det jag går efter (eftersom omröstningen i vintras sa Larvik och jag åkte till Larvik). För i sådana fall skulle hon gå in på varenda internetcafé och varje dator och rösta på Linköping :) Hihi, jag saknar dig med ;) men vi får se... Undrar när jag måste bestämma mig...

Efter jobbet idag åkte jag ner till Tull... ehh... Tolleroden... Eller?! Åh, jag glömmer bort namnet hela tiden! :S Låg i eftermiddagssolen, läste lite och sen gosade jag ner mig i kudden och halvslumrade lite. Jaja, okej, jag helslumrade faktiskt :$ Efter min tupplur kom en tantaluring och började prata, först om hur många grader det kunde vara i vattnet och sen när hon hörde att jag var svensk så berättade hon att hennes son minsann hade en svensk fru och bla bla bla... Men hon var söt tanten :) Kul med lite sällskap på stranden :) Hon avslutade med att vi kanske skulle ses på stranden igen :) Söt som sagt!

1 kommentar:

Lisa Eriksson sa...

Jag kan tänka mig dig som den enda DP med :D

Hoppas du går på omröstningen då, hihihih

Jag har bloggat förresten :D