tisdag 24 juni 2008

Uppskjutardrottningen slår till igen

Städade ingenting i går, riktigt illa... Måste väl idag... Ska bara kolla om det är något bra på tv, och bara blunda lite granna... Nej, jag har verkligen ingen lust! Apatisk nästan... Vill bara göra roliga saker :) Nej, jag ska göra det idag, jag lovar :) Kanske hinner med roliga saker också!

Kommer ju lite roligare saker senare i veckan. På torsdag kommer Lisa+3 till från Linköpingskontoret för att vara med på sommarfesten på fredag :) Då ska vi ut och övernatta på en ö och ha "konferens" utan någon som helst musik... Oja... Så är det! Jag ska vara frukostansvarig ihop med bland annat Majo. Första tanken var: Uff, vi måste upp före alla andra :( Andra tanken var: Då kan vi slå på kastruller och väcka alla andra :) Då blev det lite bättre!

Sen ska jag försöka övertala Lisa att stanna till söndag trots att de andra trååååkiga ska hem på lördagen... Kanske Theo kan komma och hälsa på, åh, kom just på att jag glömt svara på hans mess.... Ytterkligare en sak jag bara måste göra innan jag börjar städa :)

Förövrigt 69 dagar kvar till 1 september....

Fått frågan 3 gånger i dag: Vad gör du i höst?! Hmm, ja vad gör jag?! Lutar väl åt att stanna kanske... Eller?! Hmm... Jobbigt... Borde kanske kolla lite på lägenheter då bara för att kika lite...

Inga kommentarer: