måndag 9 juni 2008

Tröttis

Så trött idag... Kom hem efter jobbet och sov lite på soffan... Skönt... Riktigt skönt! Hade väl inte tänkt att göra så mycket idag mer än att plocka undan lite och diska men istället blev jag "utlurad" till skogen för promenad och glass. Riktigt trevligt men jag hade nog gärna sett att myggen inte varit med oss :) Var ner och satt vid Farris och pratade strunt och sen tillbaka till ett café vid skogen för glass. Mums!

Kom hem och får se att Italien ligger under med 2-0... Gaaaah!!! Jag har ju tippat dom som EM-segrare.... Får bli bättring... Men jag tyckte att det såg lite bättre ut i andra... Orkar inte dona något idag, får ta det i morgon... Får svenskbesök imorgon till matchen :) Blir nog en bra dag imorgon förövrigt... :)

Nej nu somnar jag snart skrivandes... Disken är ju kvar imorgon... Sängläge nu alltså... zZzzzzZzz

Inga kommentarer: